Projekt "Małpka"

Teraz trochę zabawy, ale i trochę nowych poleceń  Nasz projekt będzie składał się z dwóch plików:

programu wykonywalnego  małpa.bpr  i sceny  małpa.s00 . (program i scena musza mieć identyczne nazwy zapisane w tym samym folderze

Budujemy scenę:

Po zbudowaniu sceny zapisujemy ją (klikamy ikonkę "Zapisz scenę"), a potem przenosimy do

programu (klikamy ikonkę "Przenieś scenę").

Kod programu

Wyjaśnienia pojęć użytych w programie:

1. Przedmiot + przezroczystość (powoduje, że tło przedmiotu jest

niewidoczne). W tym przypadku jest to przedmiot nr 3075:

2. Baltie zamienia się w małpę i jest animowany. Za tym rysunkiem małpy

(przedmiot nr 9041) musi być w banku następnych 19 przedmiotów.

3. Czekaj 0,5 sek "przy szybkości nieskończoność" dobrze jest na chwilę się zatrzymać

aby coś zobaczyć (inaczej nie zobaczymy jak drzwi się otwierają i zamykają).

Ostatnią część zadania (tzn. "wchodzenie księżniczki do domku i zapalanie światła"

uczniowie wykonują samodzielnie tak jak potrafią i mają przy tym naprawdę niezłą

zabawę.

Ostatnią część zadania (tzn. "wchodzenie księżniczki do domku i zapalanie światła"

wykonaj samodzielnie w dowolny sposób.