|Matematyka| Fizyka| Informatyka| W-F | Muzyka | Wychowawcza |

FIZYKA© 2003 created by Paweł  

|Kryteria Ocen| Rozkład materiału kl II|Rozkład  kl III|   |Wymagania kl 2 | Wymagania kl 3| Zadania |

wzory | |Doświadczenia| Sprawdziany |Testy kompetencji |Foliogramy do lekcji|

Testy Klasa III

| Prąd elektryczny | | Elektrostatyka | Magnetyzm |

Download - ciekawe programy

Pole Elektrostatyczne   Pole Magnetyczne    Optyka
Grawitacja       Rzuty

 Pytania na które szukamy odpowiedzi       Nowe odkrycia    Ciekawostki    Pytania    Powstawanie burzy

Zasady oceniania z Fizyki

Gimnazjum


  1. Bieżąca kontrola postępów ucznia z fizyki odbywa się w następującej formie:
    • odpowiedzi ustnej
    • odpowiedzi pisemnej
    • oceny zadania domowego
    • oceny pracy na lekcji,

    przy czym każdy uczeń oceniany jest w każdej formie przynajmniej raz w semestrze.

  2. Za wyżej wymienione formy kontroli wiedzy uczniowie oceniani są w skali od 1 do 6.
  3. Różne dodatkowe formy aktywności ucznia (udział w lekcji, przygotowanie materiałów do lekcji, wykonanie dodatkowych zadań itp.) nagradzane są"plusami" . / trzy plusy ocena bardzo dobra/
  4. Raz w semestrze uczeń ma prawo być nieprzygotowany do lekcji bez uzasadnionej przyczyny oraz dwa razy może nie mieć zadania domowego. Fakt zgłoszenia nieprzygotowania / braku zadania / jest odnotowywany w dzienniku. Po wyczerpaniu tego limitu uczeń, który nie przygotował się do lekcji, otrzymuje ocenę niedostateczną za odpowiedź / zadanie domowe/.
  5. Jeżeli brak przygotowania do lekcji spowodowany był dłuższą nieobecnością w szkole (chorobą) uczeń może być nie pytany, ale zobowiązany jest nadrobić zaległości na następną lekcję (w uzasadnionych przypadkach w dłuższym terminie, po uzgodnieniu z nauczycielem).
  6. Co najmniej raz w roku uczniowie mają przygotować referat za który mogą uzyskać ocenę od 1 do 6..
  7. Ocena semestralna jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen zdobytych przez ucznia w danym semestrze.
    • Powyżej 4.51 ocena - bardzo dobra
    • 3,51 - 4,5 ocena dobra
    • Od 2,51 -3,5 ocena dostateczna
    • Od 1,51 - 2,5 ocena dopuszczaj±ca
    • Poniżej 1,5 ocena niedostateczna.
    • Uczeń, który uzyskał średnią co najmniej 5,3, wykazał się wiedzę znacznie wykraczającą poza program szkolny, potwierdzoną wysokim wynikiem w szkolnych i międzyszkolnych konkursach wiedzy, może otrzymać ocenę celującą.
  8. Uczniowie mający trudności w nauce i osiągający słabe wyniki zobowiązani są do rozwiązywania zadań i problemów przygotowanych przez nauczyciela.